12 November 2010

muzika, muzika i samo muzika.....

Sređujući fioke na svom radnom stolu, naišao sam na gomile prašnjavih muzičkih kaseta, na koje sam skoro potpuno zaboravio. Bilo je tu i disko hitova 80-ih, i rock-a i metala, i ex yu pop-a.....
 Većina ih je bila u slušljivom stanju, barem sam se nadao, ali gde da proverim....  moj poslednji kasetni dek je otišao u večna lovišta još 2006. godine..... naravno, kao i uvek kada nešto sebi utuvim u glavu, odlazim kod drugara pozajmljujem njegov radio kasetofon, i krećem u proveravanje stanja kaseta.... bio sam u pravu, skoro sve, osim nekoliko njih su bile u skoro savršenom, slušljivom stanju.
Ali, gde da ih slušam, da kupujem novi kasetnio dek, nema govora.... da ih bacim.... ma ne... pa kako da nakupim tu muziku.... hmmm pa da. Uključujem računar, startujem program za katalogizaciju diskova, ulazim u svoj katalog i počinjem pretragu, srećom imao sam skoro sve od muzike koja je bila na kasetama, u digitalnom obliku..... ali razbacano, na različitim diskovima......
 Ehh, kada se samo setim kako je tada bilo, snimiti pesmu sa radija, prst na pause, da se slučajno ne snimi i džingl između pesama.... a sada... samo google, youtube....... i slušaj.....

3 comments:

Anonymous said...

Muzika, umetnost koja pomaže da se iskažu emocije, koja ih pojačava, koja leči... pomaže da zaboraviš.

Nenad Kanelić said...

Ni sama ne znaš koliko si u pravu, mada ima muzike koja me stalno vraća... ali ja volim, ponekada da se vratim, barem u mislima, ako ne mogu fizički

Anonymous said...

Lepo je sećati se, uz zvuke muzike koja te seća na nešto lepo.
reći ću ti:
"Seti se dragih ljudi koji više nisu s tobom, iz bilo kog razloga.... seti se svega što si dobio od njih i što ti je bilo značajno...šta su ti rekli....šta su učinili za tebe...kako si se osećali u njihovom društvu...
zapiši....nacrtaj...otpevaj...otpleši... i zapamti...to je zauvek tvoje..."