29 December 2010

„Ugovor o prijateljstvu produžen na 2011.” godinu.

Član 1.

ZAGRLJAJ!!!

Član 2.

Nikada nikog ne ponižavaj.

Član 3.

Čuvaj svaku osobu u svom srcu,
budi kao Sunce koje svoju svetlost i toplinu ne uskraćuje nikome.


Član 4.

PRIJATELJI SU KAO ANĐELI KOJI TE PODIGNU U NEBO KADA SI NA TLU....


Član 5.

Nemojte se danas boriti za ono protiv čega ste se nekad borili; nemojte nikad tuđim greškama objašnjavati i pravdati svoje. Nemojte raditi ono čega bi se vaši roditelji stideli i čega će se sutra vaša deca stideti; nemojte sebe proglašavati jedinim i najboljim.

Član 6.

Najbolji nisu više živi, a mi smo tu samo zato što njih više nema.

Član 7.

Oslobađajte se slugu; pomozite im da ne budu sluge čak i onda kada bi oni hteli da budu.

Član 8.

Poštujte druge ljude, nemojte ih proglašavati prijateljima samo onda kada su vam potrebni.

Član 9.

– BUDI DOBAR ČOVEK. DOBROTA JE VELIKO ZDRAVLJE.
DOBRI LJUDI IMAJU VREMENA. TO JE GLAVNA ODLIKA DOBROTE.
POKLONI SU RETKI I JEFTINI. SVE OSTALO JE PODMIĆIVANJE.
– SLOBODA JE DA MOŽEŠ DA KAŽEŠ ŠTA OSEĆAŠ I DA MOŽEŠ SVOJU SLOBODU DA PODELIŠ SA NEKIM, PA DA PREĐE U LJUBAV. JER NAJVIŠI STEPEN SLOBODE JE LJUBAV. PODELITI SA NEKIM, ODUZETI OD SEBE DA BI DAO DRUGOM TO JE SLOBODA I TO JE LJUBAV. (Dušan Radović)

Član 10.

„Informacija nije znanje, znanje nije mudrost, mudrost nije istina, istina nije lepota, lepota nije ljubav, ljubav nije muzika – muzika je sve!” – Frenk Zapa

Član 11.

Sve bilo je muzika – Arsen Dedić

Član 12.


1 Ako jezike čovečije i anđeoske govorim a ljubavi nemam, onda sam kao zvono koje zvoni, ili praporac koji zveči.
Mt. 25:45, Rim. 14:1, Rim. 14:21
2 I ako imam proroštvo i znam sve tajne i sva znanja, i ako imam svu veru da i gore premeštam, a ljubavi nemam, ništa sam.
Mt. 7:22, Lk. 17:6, 1 Kor. 13:8
3 I ako razdam sve imanje svoje, i ako predam telo svoje da se sažeže, a ljubavi nemam, ništa mi ne pomaže.
Mt. 6:1
4 Ljubav dugo trpi, milokrvna je; ljubav ne zavidi; ljubav se ne veliča, ne nadima se,
1 Pet. 4:8
5 Ne čini šta ne valja, ne traži svoje, ne srdi se, ne misli o zlu,
Jer. 40:16, Rim. 14:12, Filip. 2:4, Filip. 4:8
6 Ne raduje se nepravdi, a raduje se istini,
Ps. 10:3, Rim. 1:32, 2 Jn. 1:4
7 Sve snosi, sve veruje, svemu se nada, sve trpi.
Gal. 6:2
8 Ljubav nikad ne prestaje, a proroštvo ako će i prestati, jezici ako će umuknuti, razuma ako će nestati.
9 Jer nešto znamo i nešto prorokujemo;
1 Kor. 8:2, 1 Tim. 6:4
10 A kad dođe savršeno, onda će prestati šta je nešto.
Isa. 54:13, Jn. 6:45
11 Kad ja bejah malo dete kao dete govorah, kao dete mišljah, kao dete razmišljah; a kad postadoh čovek, odbacih detinjstvo.
12 Tako sad vidimo kao kroz staklo, u zagonetki, a onda ćemo licem k licu; sad poznajem nešto, a onda ću poznati kao što sam poznat.
Jest. 1:14, Mt. 18:10, 2 Kor. 3:18, Filip. 3:12
13 A sad ostaje vera, nada, ljubav, ovo troje; ali je ljubav najveća među njima.
Mt. 22:38, Mk. 12:30 (Sveti Pavle)



Član 13.

Život
Sve to ne zavisi od mene.


Setim se kako beše lep,
nad vodama dubokim nekim,
kao Mesec beo,
sa lukom tankim i mekim
jedan most.

I vidiš, to, uteši me.
Ne zavisi od mene.
Dosta je da toga dana,
zemlja oko mene zamiriše preorana
ili da oblaci prolete
malo niže,
pa da me to potrese.

Ne zavisi od mene.
Dosta je da toga dana,

zemlja oko mene zamiriše preorana
ili da oblaci prolete
malo niže,
pa da me to potrese.

Ne, ne od mene.
Dosta će biti ako jedne zime,

iz vrta jednog zavejanog
istrči neko ozeblo, tuđe dete
i zagrli me.
(Miloš Crnjanski)

Ugovor zaključen na obostranu sreću.


Prijatelj

Prijatelj

4 comments:

Nenad Kanelić said...

Signed, and sealed!!!

Anonymous said...

Potpisano!!!!!
Dozivotan ugovor!!!

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Nenad Kanelić said...

Ne sećam se da sam rekao, ali sa njom je ugovor važeći i u onom drugom životu posle života. Od nje nema beganja. :D