27 December 2010

Predpostavka, mama svih zajeba...


Da li vam se nekada desilo, da o nečemu predpostavljate?

Recimo, isplanirate vreme da dođete do posla, a pre toga ste naravno dali sebi luksuza da pomerite svoje radno vreme, za sat vremena unazad. Nadajući se da ćete uspeti da izbegnete jutarnji špic, tj. gužvu.

Normalno, niste računali na izgubljene vozače, tj niste obratili pažnju na vremenske prilike, klimatske promene, pijane policajce koji regulišu saobraćaj u najprometnijoj ulici vašeg grada i u kojoj se slučajno, nalazi vaša kancelarija.
Najgore od svega toga, što sam predpostavljala da će mi trebati samo dvadeset minuta do posla, a ispalo je da sam stigla posle 50 minuta.
Najbolji deo je bio kada me je pijani policajac zaustavio, naravno rutinska kontrola, to je odradio na sred raskrsnice i napravio gužvu. Otvorila sam prozor, njegovo ljubazno: "dobro jutro, Gđice", a pritom sam osetila smrad alkohola, mešanog.... Čini mi se da je u pitanju vodka, šljivka, ili brlja... Ljubazno sam mu rekla, da bi bilo najbolje da se sklonimo sa raskrsnice, i obavimo kontrolu na nekom mirnijem, bezbednijem mestu.... recimo na trotoaru. Mada je isti odgovorio: "Ne, ne, neka čekaju.", a čičica, koji je ubijao sirenu svog Renoa 4 iz perioda Jure je počeo da menja boje i prišao je policajcu. Krenula je svađa, između pijanog policajca i čičice, koji uzgred budi rečeno, takođe nije bio trezan.
Možete misliti... ljubazno sam zamolila policajca, da mi vrati isprave, držao ih je u desnoj ruci, pritom se klateći napred nazad!
Posle mog trećeg pokušaja da mi vrati isprave, uspela sam da iz ruku policajca istrgnem iste.
Nastavljajući dalje sa svađu sa čičicom, policajac nije primetio moj odlazak. Ali je primetio dolazak, ogromnog vozača turske cisterne, koji je na engleskom pokušavao da policajcu objasni neke stvari. Nadam se da je uspeo. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Dragi moji, drage moje...
Nikada, nikada ne predpostavljajte, jer i običan odlazak na posao, a kamoli nešto drugo, se može pretvoriti u krš i lom....

PS. Predpostavka je majka svih zajeba :)))))))))

3 comments:

Nenad Kanelić said...

Iz ovih stopa, idem da ti donesem moju košulju da je opereš,jer zbog tebe sam prosuo kafu smejući se!!!!

Anonymous said...

Nadaj se najboljem, a očekuj najgore i pravi planove na osnovu toga. Tako je najbolje.

Nenad Kanelić said...

Dejane, to je "treći", ali i jedini ispravni put.