17 January 2011

Frigidna lisica


Da mi je neko pre dvanaest godina ovo pričao da ću pisati na kompjuteru, koristiti Internet, rekla bih mu da je lud. Naime ja sam tada bila veliki protivnik kompjutera, koleginice i kolege u kancelariji su uveliko koristili prednosti PC-a i Interneta, ja sam se svojski trudila da svoj posao obavljam isključivo starim metodama, tj koristeći pisaću mašinu. Doduše električnu, ali kako se vremenom obim mog posla povećavao, bila sam primorana da pređem na kompjuter.
Prvi susret sa Internet browserima je bio sa legendarnim Internet Explorerom, danas poznatijim kao porodilište za slona ( nadam se da znate šta znači porađati se). Isti je pravio probleme, pa je da bi se surfovanje, a tada smo koristili dial up konekciju ubrzalo, pametnjaković mlađi, moj kolega mi je instalirao Mozilla Suite verziju 1.76. I za divno čudo, surfovanje se ubrzalo. Kako je vreme teklo, Interenet se ubrzavao, sa dial up, prešli smo na ADSL. IE je ostao i dalje isti, slonovski porođaj, Mozilla Suite je prestala da se updatuje, pa je pametnjaković instalirao, kako je on rekao najbrži i najbolji browser na svetu... Instalirao je FireFox....

Kakvo ubrzanje, kakva stabilnost.... ništa od toga nisam dobila, taj toliko hvaljeni firefox se podizao kao da je u pitanju operativni sistem, a ne običan internet browser, padao je kao čovek koji nema stabilnost u nogama. O gomili glupih dodataka koji su se sami instalirali, neću ni da trošim reči. Što je najgore, preko te lisice, sistem mi se zarazio.... i to veoma opasnim virusom. Pitala sam kolegu, postoji li neki normalniji, inteligentniji program, a ne ova glupost. Rekao je samo da je to najbolji Internet Browser koji postoji!!! Za vašu informaciju, to je bilo 2006. godine. Od njegovog proseravanja mi se smučilo, pa sam sama pronašla Operu. Skinula je i instalirala. Izgledalo je kao da su mi se oči ponovo otvorile. U suštini ja sam nestrpljiva osoba, volim da sve bude odrađeno onako kako sam zamislila, bez mnogo natezanja, čekanja i ostalih gluposti. Jer je posao u pitanju.
Naravno bogu hvala, ubrzo se pojavio i Google Chrome, koji mi je danas prvi browser, a Operu držim u rezervi.
Nikada mi nisu bili jasni korisnici Mozille FireFox-a, i njihova ograničena inteligencija, koja im dozvoljava da koriste nešto što je dokazano nestabilno, glomazno, sporo.... name it. Možda je to zato što ne znaju za bolje? Ali, plašim se da je u pitanju, stav, lako ćemo, neka on meni ponudi sve, pa i nepotrebno, tj neka se nađe. Po meni osobe koje koriste taj izvikani FireFox su računarski polupismene, tupave za život, lenje da traže bolje. Valjda im se sviđa taj FireFox-ov sistem na izvolte. To bi se moglo i oprostiti muškarcima koji koriste FireFox, jer svi znamo da muškarci vole da im se stvari serviraju, ali žene koje u velikoj većini koriste isti ..... totalno ne inventivne, glupe, ne zainteresovane, ne kreativne, statične i zamorne, predvidljive i ne interesantne. Jednom rečju inteligencija jedne plavušice.
Što se tiče takozvane i svetski poznate Apple kompanije, čiji se proizvodi, jelte smatraju fancy i statusnim simbolima. Iskreno rečeno, dizajn i hardverske mogućnosti su im izuzetne, ali ne toliko da fasciniraju ovakvu osobu kao što sam ja. Po mom skromnom mišljenju, obožavaoci Apple proizvoda nisu ni svesni da su članovi jedne sekte. Možda se pitate, da li bih ako bi mi neko ponudio da svoje sadašnje PC-e zamenim Macintosh-ima? Glatko bih to odbila. Za vašu informaciju, ako niste znali, u kompjuterskim krugovima, zaljubljenici u Apple proizvode se nazivaju WIMPS, ako ne znate šta to znači reći ću vam, u prevodu: "MLAKONJE"
Sigurno smatrate da nisam normalna, btw, moja normalnost nije naučno dokazana. Volim da štrčim iz gomile. I volim da sam drugačija.

PS. Dragi moj prijatelju Shone, očekujem tvoju reakciju na ovaj moj post, jer ti si taj koji me je naučio mnogim stvarima što se PC-a tiče, i znam da si ti simpatizer Macintosh kompjutera, i nadam se da se nećeš naljutiti na ovaj moj komentar. Jednostavno moram da kažem ono što mislim.

3 comments:

Nenad Kanelić said...

Ne ljutim se na tebe. Svako ima pravo na svoje mišljenje.

Btw, Apple proizvodi su bili alternativa dok nisu prešli na X86 arhitekturu, danas su to samo našminkani PC-i.

I još nešto, FireFox je notorna glupost. OPERA Rules

The Seeker said...

Хвала Ребека, ја користим мозилу, када хоћу да умрем. Иначе не.

хахахахахахахахахахахахаха

Anonymous said...

Чини ми се да се неки људи једноставно плаше од нечег новог, или као да, не дај Боже, плаше се да се упусте у нешто ново. И дан данас има доста оних који користе ИЕ, јер су као навикли и мрзе их да се прилагођавају нечем новом. ИЕ, највећи савезних свих вируса, црвића и осталих малициозних програма. Просто их мами и држи капије широм отворене да могу ући у оперативни систем и урадити оно што највише воле и за шта су и направљени.

Експлорери нису виша математика и лако их је користити и навићи се на неке нове функције. Само треба мало времена и то је све.

За мене је Опера број 1.