19 January 2011

Kakav FTREŠ....

Moja Prijateljica..... uslikana kad ruši statuse,tabue i upropašćuje frendove....
Volite li da se prepadate, da dobijate srčku.... i tako to...


Samo slušajte this:


Kako bi ste odreagovali da Vam neko kaže Hmm.....


Svemu ovome kumovala je moja prijateljica, čije ću ime sakriti radi diskrecije, i njene lične bezbednosti.
Naime, pošto su joj došli oni dani, a još je navukla i nazeb-virus, koji joj je facu pretvorio u papriku, baburu ala Leskovačka mućkalica, još i priča kao iz bureta.Ona je na telefonski poziv njene sestre, izrekla notornu laž, da će prijatelj njene sestre postati ministar u sledećoj vladi. BTW, on je lokalni političar druge po snazi političke stranke u Srbiji.... hehehehehe
Njena sestra je poverovala u to, pozvala svog prijatelja da mu čestita. Kako informacija nije bila tačna, isti ju je oterao u tri lepe, ostavivši je u suzama. Da bi na sve to moja prijateljica,dodala i: da je predsednik države dobio 7 na američkom Lotto-u,i da je bilo onih koji su telefonom zvali Predsednika da mu čestitaju. I to je prijateljičina sestra poverovala.


Šta da vam kažem, čak sam i ja bio zvan od njene sestre, da bi proverila govori li moja prijateljica istinu. Ne znam šta joj je, ali nikada nije bila takva. Počela je da rastura statuse, deli dezinformacije, lupeta gluposti..... ali ljudi joj veruju. To je opasno. Bojim se da je neko ne povredi, protera iz grada.
Ako imate ili znate lek, pomozite..... dok nije kasno :(

1 comment:

The Seeker said...

упомооооооооћ

Ако се сада нисам шлогирао никад нећу.

Па ова је луда!!!!