17 January 2011

Mala mala, ah mala

MALA SA ...
DUGIM NOGAMA I....


Jednog dana čovek uđe u restoran u pratnji ogromnog noja. Konobarica ih upita što žele naručiti.
Tip reče:


– Hamburger, pomfrit i kolu – a onda se okrene prema noju:


– A ti?
– Ja ću isto ! – odgovori noj.
Nakon nekog vremena konobarica se vrati s narudžbom.
–To bi bilo 28,55 usd - reče.
Tip posegnu u džep i izvuče točno toliki iznos.


Sledećeg dana tip s nojem opet uđe u restoran i ponovno naruči:


- Hamburger, pomfrit i kolu – a onda se okrenu prema noju:


- A ti?
- Ja ću isto ! – odgovori noj.
Nakon nekog vremena konobarica se vrati s narudžbom.
- To bi bilo 28,55 usd - reče.
Tip posegnu u džep i izvuče točno toliki iznos.


I tako je sve preraslo u rutinu.


Prođe nekoliko dana. Čovek i noj, kao i obično, uđoše u restoran.


- Uobičajeno? – upita konobarica.


- Ne, danas je petak ! Uzet ću lignje, salatu i pivo – reče tip.


- Ja ću isto ! – odgovori noj.
Ubrzo, konobarica se vrati s narudžbom.
- To bi bilo 43,20 usd – reče.


Tip posegnu u džep i izvuče tačno toliki iznos. Ovoga puta konobarica nije
mogla odoleti radoznalosti.


– Oprostite, ali kako to da uvek u džepu imate tačno toliko novaca koliko
iznosi račun?


- Pre nekoliko godina čistio sam tavan i našao staru lampu. Protrljao sam
je i iz nje je izašao duh i rekao da će mi ispuniti dve želje. Moja prva
želja bila je da u džepu uvek imam tačno onoliko novca koliko mi treba da
bih platio račun. I želja se ostvarila... Svaki put kad nešto kupujem, u
džepu se pojavi tačno onoliko novca koliko mi treba.


- Pa to je izvanredno ! – uzviknu konobarica. – Većina ljudi tražila bi
milione, ali vi ćete ovako biti bogati do kraja života!


- Upravo tako ! Zatražim li litru mleka ili najskuplji automobil, uvek 
ću to moći platiti.


- A zašto vas uvek prati noj?
Čovek duboko uzdahnu i reče:


- E, tu je kvaka... Moja druga želja bila je da uz mene do kraja života bude
pilence dugih nogu i velike guze, koje će se uvijek složiti sa svime što
kažem!


Naravoučenije, pazite šta želite. 

No comments: