14 January 2011

Sex ili kako šokirati "fine" Dame i Gospodu


Lutajući Internetom, u vremenu dokolice, naleteh na forum sa novo-otvorenom temom pod nazivom "SEX JE...".
Zastala sam na momenat, pitajući se šta je sex zapravo. Pročitah mišljenja ostalih ljudi... hmmm... imalo se tu sve i svašta videti, razmišljanja, raznorazna... Pa odlučih i ja da napišem svoje "mišljenje" o toj temi.

Sex....hmmmmm

Sex, draga moja deco, to vam je jedna veoma ozbiljna i komplikovana stvar.... Diskutabilna, naravno. U početku, sex je bio osnova egzistencije jedne vrste, ali kako smo mi sami evoluirali, tako je i sex rastao sa nama. Sada nije vise samo način na koji se naša vrsta produžava, već je jedna velika, neiscrpna igra, "kako za koga".

Za vreme pagana, sex je bio način na koji je iskazivano poštovanje i doček nove godine, kada su vrhovni sveštenik i sveštenica Priorata za vreme ravnodnevnice, sredinom marta, vodili ljubav u centru dok su ostali članovi u zanosu igrali oko njih. Žene sa belim, muškarci sa crnim maskama.Taj čin se zvao Hieros Gamos, sto na starogrčkom znači 'sveti brak'. To se smatralo duhovnim činom, a sam orgazam kao vrhunac molitve. Kako ljudi danas gledaju na sve to? Mnogi bi isti taj čin nazvali perverzijom ili orgijama....

Ovaj obred su sprovodili i egipatski Faraoni i Kraljice, svake godine na festivalu koji se zvao: "OPET" u čast reproduktivne moći žene i početka nove godine.
Kama-sutra? Poze, pokreti, dodiri, pogledi.... sve je tu lepo objašnjeno, sam sex . Malo oporo zvuči kada za Kama-Sutru kažem sam sex, zar ne? Ipak, svako ko je imao hrabrosti i usudio se da pokuša da izvede neku od poza iz iste, sigurno je naišao na nešto novo i zanimljivo.

U današnje vreme, pored ovakvog načina igranja sexa, postoje i drugi načini upražnjavanja omiljene ljudske, zabave, npr: cybersex, sexting...., ali to pojeftinjuje i prlja sam sex.

A šta vi kažete?_________________

PS. Shone, nemoj me tužiti ako sam ti ovim tekstom upropastila blog ili eventualno te isprepadala! Imam Djavoljeg Advokata.

4 comments:

The Seeker said...

Секс, хи хи хи хи хи хи.

ОООООААААААУУУУ

Леле. Која тема. :)

Ма то вам је децо, само шала-забава. Добро је да овај блог не читају малолетници и малолеткиње, што не значи да после овог текста и неће. :)

ПС. Ребека!
Добро је да си се обезбедила са адвокатом. Хахахахахахахаха

Nenad Kanelić said...

Sex, SEEEEEEX!!!!!!!!!!!

Nesicrpna, tema. hahahahahaha

Hahahahahahahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Volim s-keks, i rado ga se secam. hehehehehehehehe

momci strava ste! :*

Nenad Kanelić said...

:)
:)
U ime nas momaka :D :***